donderdag 12 november 2009

This is it

Onder het genot van een lekker kopje thee en op de achtergrond muziek van Michael Jackson ('Man in the mirror'). Denk ik terug aan de geweldige avond van gister. Op 10-11-09 liepen me pa en ik om 10 voor half 8 een half volle zaal binnen om daar naar iets speciaals, iets bijzonders, iets aparts te kijken. Dan heb ik het over de repetitie beelde van de afscheid concerten van Michael Jackson. Hij zou die 50 concerten gaan geven in Londen.. Helaas heeft hij er geen eentje meer kunnen geven want MJ is overleden op 25 juni 2009 door een hartstilstand. Michael staat bekend als een Amerikaanse zanger, danser en componist. He was the King of the Pop! Een legende, hij maakte de beste muziek en zijn dansen zijn voortreffelijk. De film was speciaal, een uur en een kwartier was ik in de hemel.. haha, heb genoten van de muziek, dans en van Michael.

R.I.P. Michael Joseph Jackson


Geen opmerkingen:

Een reactie posten